Julgardinerna

De där j*la julgardinerna va ett kasst inköp. gånger 2 dessutom. Jag har inte hunnit sy dom ännu och det är idag den FÖRSTA december villket innebär att om jag ska ha några vuxenpoäng skulle de redan suttit där men. IKVÄLL! no turning back!

Har dock skramlat på mig några skills den här veckan iaf.
Storhandlat med Robbibob. Jag har ju konverterat till den Ekologiska sidan of life villket Rob kan skratta ihjäl sig åt.
Jag kan liksom inte hjälpa det men kan jag välja, som i detta praktiska exempel Yoghurt, föredrar jag den Ekologiska. Min hjärna säger brabrafräshgoglakanonbra medans Robin säger herregud.
Ah vi fick med oss en massa bra och användbara saker hem iaf, så nu kan vi överleva ett tag till.
Ryckte åt mig lite av min älsklingsmusli också, Risenta.
Älskar att stå där och knöla ner en egenblandad mix av nyttigheter, som dessutom smakar Mumma!!

Helgen bjöd på jobb, härligt värre.

Hann även med lite idolmys med Helena och Gabbi på Fredagen och lite Veggieburger, lus-sallad, te, skratt och disney sound med Linda på Lördagen. Kvällen fick 3 av 3 klappar!
haha

Igår va det första advent. Myspyshejåhå. Åt middag hos Robs föräldrar. Sen lite glögg och pepparkaka efter :)
& Robs mamma hade köpt en jätte söt jul inspirerad duk med matchande korg till oss. Så söt!

Idag har jag jobbat en snabbis. Hälsat på Emilia. Sen åkt hem och lagat middag.
Idag stopppade vi i oss Färsbiffar med fetaost i, Potatis och rödlök i ugn med en yoghurtsås med vitlök till.
Riktigt gott!

Jag orkar inte vara nyttig idag så har plockat fram lite godispåse till bloggandet. Ha ha ha.

Snart ska vi ta bilen till Vendelsö och hämta lite grejor. Sen ska jag sy mina gardiner och Rob ska motera gardinstång. SEN blir det slapp framför tvn, boston tea party. Till det tänkte jag ta ett fotbad och en kopp te.

Disken väntar.


Kommentarer
Postat av: Millan

Ååååhhh! Middagstipset lät gott, härmar nog er, tar det imorgon. Puss!

2008-12-02 @ 09:47:59
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu e jag trött på att läsa om dina fucking julgardiner!! blogg on!!

2008-12-23 @ 19:21:33
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0