Humor och några öl

Nu har det gått några dagar sen sist. Rättare sagt en Torsdag, en Fredag och en Lördag.
Update!

Torsdagen va en härlig dag. Slutade 4 och stressade hem och snyggade på mig lite. Åkte till stora staden med R och mötte upp resten (Marty, Gabs, Ante , Bob & Macke) Hard Rock Café. Tog en öl och bubblade lite. Drog sen vidare och åt middag, vart Lax med vitvins sås för min del, smakade topp!
Sen drogs det vidare i regn/storm/röv väder till Teater Wallmans Intiman för att se på Turnen 2008 Stå-upp show med Özz Nûjen, Måns Möller, Soran Ismail och Björn Gustafsson. Helt gaaalet kul!
Efter det satte vi oss på en bar och diskuterade livet. Lite planer inför våran kommande Fjällen tripp bollades kanske lite också : )

Fredagen vart seg dag med brunch frulle hos Robs föräldrar tills det va dags för mig att möta Malin i Handen.
Gick omkring och slösade lite pengar. Lite på snyggsnygga örhängen, lite på matchande armband, lite på strumbyxor, lite granna på hårfärg, lite på annat och resten på systembolaget. Provade ett nytt vin, Comic strip. Överraskande smaskens och tuff flaska.
Hur som. Malin och jag slängde ihop lite Taccos hemma hos mig. Och förade sen lite medans hon slingade mitt hår. Steffi & Kimpan joinade och vi rörde oss in mot staden.
Va på Kitten Club, det SÖG lite smått (stället alltså) men vi hade trevlans iaf.
Underbaraste underbara hämtade oss i stan, bara för att han är den bästa pojkvännen man kan ha!

Gårdagen vart latmask-dag.
Dagen gjordes inget speciellt på, behövligt!!
Jag va taxi åt familjen på kvällen. Sen åt jag och Rob lite räkor och små plock och bara hade det allmänt bäst.
Va förbi kyrkogården en sväng också. Tände ljus på Robins kompis grav. Riktigt vackert va det, ljus överallt. 

Önskar alla en Rob. Han är underbarast!
<3 


Kommentarer
Postat av: Millan

Det verkar som att du har haft en jättebra helg! Låter härligt, kul med Wallmans! Puss

2008-11-02 @ 11:15:13
Postat av: Linda

Bara ni inte hade roligare än sist! har hört mig för med malin och det verkar inte som ni hade det. då hade ja blitt suuuuuur. måste styra upp åtminstone middag snart...simma på tors? pööösss

2008-11-02 @ 16:41:35
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0