Idol & Hamburgare

Idag har jag jobbat, ett NORMALT arbetspass 9-16.
Sen vart det hem och Rob knåpade ihop hemlagade hamburgare, riktigt gott. Till det försökte jag tvinga min man att smaka på Bönsalsa, gick inge vidare. Får nog lägga ner min tanke om att han ska ha samma cravings på bönor som jag.

Efter det for han iväg med Marty och jag fick sällskap av Gabbi & Helena. Glodde på Idol och hade det allmänt mysigt.

Nu har jag kört iväg gullefjunen, duschat och krypit ner i sängen med datorn som sovsällskap tills min karl kommer.
Ska jobba imorgon så borde sova men är inte riktigt trött än.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Planerade lite lätt att träffa Millan en sväng men sen vet jag inte. Alternativ finns men vet inte riktigt vad jag känner för ännu, den som lever får se.
Är karl-ledig iaf haha, han ska iväg på äventyr.

Va och checkade julgardiner med min styvmor igår, hittade en snygging jag fastnade för som jag skulle vilja ha i köksfönstret.
När vi ändå är inne på mitt köksfönter så, just nu lyder lite looove moode där borta. Fick nämligen en ros av Robin här om dagen som står där och är söt.
Bara sådär spontant, sånt älskar jag.

Näe nu ska jag glo klart på scrubs, sen kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0