Ledig och nöjd

Idag är jag ledig, underbart!! Ledig fram till sön, det behövde jag.
En paus från Anders snuskiga komentarer och röda ansikte, Olles äckliga andedräkt, och BISTÅNDS mongot. (internt, jag vet).

Just nu sitter jag bara hemma och lökar, lyssnar lite på Larsa och har det allmänt bra!
Ska vandra mot Millan om ett tag, mysa lite med Moa och gå en promenad.
& ikväll blir det lite aktivt simmande och middag med Linda. Hon ska bjuda på sin omtalade Lax soppa, blir spännande. Sen ska jag tvinga henne göra lite shai latte till mig, som jag vart så sugen på i flera dagar. Mumma!!

Jag har som alltid vart lite efter med att uppdatera här, skyller på.. hmm..

Har inte hänt sådär överdrivet mkt.

  • Namngivelsecermoni för Moa
  • Jobb,Jobb&JOBB
  • Middag på söder, fira Emmy
  • Fått lunch-påse av Linda
  • Hälsat på Amanda och min lillskrutt Celie
  • Fikat med Julia
  • Storstädat
  • Middag med de bästa svärföräldrarna
  • Greys afton m Helena

Ojdå, va en del iaf :)

Är på kanon humör idag. Väntar en massa roligt. Jag ÄLSKAR att ha saker att se fram emot.

Imorgon ska jag in till STORA staden och fixa håret, lite slingor å sånt. Sen möta Malin och shoppa ihjäl mig :)
Kvällen kommer fördrivas med min kärlek + Emilia och Robban.
Lördag blir det en visit hos Mormor som blivit lite mera oldie och gratta lite. På kvällen blir det middag+utgång med mina gullefjun från jobbet, kommer bli kanonkul!
Söndagen har jag spikat ingenting, eller jo. Jag och Rob bestämde idag att vi ska ligga i sängen så länge vi kan och sen äta mys frulle tillsammans. Sen vid 4 ska jag jobba. Bakis, med Malin som troligen kommer vara ännu mera bakis. Haha får se hur de går.

Mer kul, v.4 SPIKAD då blir det ÅRE med favorit sekten.

Så det är inge synd om mig inte.

Nu måste jag börja piffa mig lite, så Millan slipper vänta på mig.

För tisoptimistNathalie är som bortblåst !!



Lunch-påsen

Kommentarer
Postat av: Linda

Som den språkpolis jag är finner jag det högst nödvändigt att påpeka att chailatte stavas med ch, och jag förbjuder dig att särskriva laxsoppa. Annars gillar jag dig skarpt! Hoppas mongosimmaren är borta ikväll;)

2008-11-13 @ 14:23:28
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/
Postat av: Felicia

riktigt dålig update, get a life.

haha

2008-11-18 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0