Snö

Det är snö ute, inte så fruktansvärt mycket men det ÄR SNÖ :)
Jag blir lite mys-mormor när första snön kommer så igår tände jag en massa ljus och bakade en kladdkaka som jag bjöd fröken Helena på när hon kom, tuggade i oss tillsammans med en kopp te framför Grey´s!

Jag har inte uppdatareat på ett tag igen, antar att jag har för mkt LIV för att hinna med det här med bloggande på allvar!

Utgången i Lördags vart lyckad. Smaskens middag sen vidare till Gamla stan till Pan, helt ok!







Mötte även upp min kära vän Anton och hans polers, alltid lika kul att träffas!

Vet inte om det va det som gjorde att jag drömde om Hampus några dagar efter, helt sjukt.
Drömde att han va gravid. Annars mår jag bra?
Jag va tvungen att skicka ett mess och försäkra mig om att jag drömt, haha.


Idag är jag ledig, hur skönt som allra helst som Olle skulle sagt.
Ska äta lunch med min Plast mor sen åka och handla lite material till inbjudningskorten och kanske börja pillra lite.
Senare idag blir det sola, simma och middag med Linda och Malin.


Måste bara få nämna. JAG ÄLSKAR MIN ROBIN!
Jag är så lyckligt lottad som fick den finaste och bästa killen.
Det finns inget vi inte klarar av tillsammans, han är min soulmate, min!
Allt klaffar så bra, han och jag.
Jag älskar allt med min karl, hans sätt, hans humor, hans utstrålning, hans styrka, hans leende, ALLT!
Och på köpet fick jag världens underbaraste svärföräldrar,  ska inte glömma lillebror Rasmus han är en stjärna han me :)

Här om dagen hade Robs pappa handlat en påse innehållande brakfrulle till oss som vi fick ta med oss hem.
Jättegulligt gjort!


Glömde nästan, vi har fått en ny familjemedlem.
hehe, min fina nya telefon :)
Hade lite problem med att det är touch screen i början men nu kommer vi överens.
i love it




Nu är det dags för duschen

Kommentarer
Postat av: felicia

i n b j u d n i n g s k o r t e n ?



HUH?

2008-11-20 @ 17:25:55
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0