Sömnlös

Jag kan inte sova, eller jag har kanske inte heller riktigt försökt men jag känner mig rastlös och det resulterar i en sömnlös jag!

Hur som kanske blir lite sömnig i ögat efter lite bloggande..
Är ändå ledig imorgon så kan sova hur länge jag vill !

Så vad har hon den där Nathalie haft för sig en dag som denna?

Joho, jag har vart L E D I G !!

Underbart.

När R gick upp låg jag i koma, ansträngde mig verkligen för att ge honom en hejdå puss.

Egentligen beundrar jag honom för att han ens vill ha en av mig på mornarna.
Där ligger jag, som en annan utslagen. Spretar med armar och ben. Kalufsen är väl lite överallt. Öppen mun. Snarkar lite lagom. Iklädd något sexigt som prickigt nattlinne eller möjligen nån larvig pyamas.

Hur som.


Vaknade utvilad vid 10. Gjorde mig en knäckemacka och lite Te (smaskigt smultron-te jag fyndat här om dagen) och bläddrade i lite reklam.
Alldeles lagom komplicerat innan hjärnan vaknat till liv. ha!

Sen promenerade jag till Millan där det bjöds på kaffe och mys med lilla Moa.
Vid 2 tiden gick vi för att hämta Neo på dagis. På vägen dit upptäckte vi att de öppnat ett nytt café i Åbylund.
Vem gör det?
Skäl nog att inte göra det är väl läget som är typ, ingenstans?!


eftermiddagen vart det middags bjudning hos Helena fast det va Rob som stod för matlagningen. Gullefjun.
Finfin panerad kyckling i ugn med en salsa gjord på tomat, charlottenlök och basilika + mozarella bädd och parmesan.
Riktig 10 poängare!

Sen vart det en kopp te och ett avsnitt av Färjan.

Härlig dag, men nu är jag trött så ska krypa ner breve min mys-farbror <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är typ världens gulligaste!"!

2008-11-04 @ 22:58:04
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0