Tröttare tröttast

SO SICK! Skulle kunna sova i en evighet, blir liksom aldrig pigg!
Det får bli min ursäkt för att jag inte uppdaterat här.

För alla intresserade, ses sist har jag hunnit med att
* Träffa Amanda och historiens sötaste unge Celie
* Bio med Steffi och Marino. Och min R såklart!
* Simmat med Steffi
* Present letat med Van
* Kollat Grey´s med Helena

A också har jag ju jobbat också, såklart!

Jobbar kväll idag, sjukt Osugen. Men det är bara att kämpa på.

Min boxer har pajjat, det gör mig GALEN!
Det bästa man kan kolla på just nu : Full bricka. Namnet säger väl allt!
I denna stund diskuterar programledaren Bibliotek med en Maj-britt.

Nä nu ska jag sätta på lite radio istället, dansa runt lite och göra mig iordning!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tare ba lungt, va tvungen o coopycatta din blogg..

igen.



ta de som en komplimang

2008-11-09 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0