.

Nu va oskulden tagen, bloggens alltså.
Jag har knåpat och kämpat, fifflat och donat, och se villket resultat!
Schnyggare blogg fåru leta efter, duktiga jag.

Så nu ska det förhoppningsvis bli bättring på bloggandet !

En såndär onödig dag idag. Jobb 12-21. Det är mörkt ute, regnar och är helvetes kallt. 
Me de förutsättningarna kan man ju inte rå över att få lite höst-ångest.

Imorse när jag vaknade i min varma säng knäppte jag fingrarna och bad till (?) att idag skulle giftig gas spridas i luften och alla skulle få utegångsförbud.

Jag skulle legat kvar i min säng, dricka kärleks te och äta kakor hela dagen.
Men så vart det ju självklart inte..

Jag är nog lite sur idag. Skyller på vädret, och brist på sömn!
Stackars R får stå ut med mitt gnäll.
Imorgon ska jag va fröken happyface och vara överdrivet kärleksfull för att kompensera idag.
Han är iaf bäst, min!

Helgen bjöd på inflyttnings kalas. Eller egentligen va de Helena som bjöd på de. Humor ribban är lågt satt idag !
Det va trevligt. 2:a inflyttnings ståhejet på 2 veckor. Lollo&Robert är också flyttade.
Nästa gång är det väl vår tur kanske.


Det är bara 2 månader kvart till jul. Helt galet. Jag ska bli nyttig och överdrivet fit tills dess hade jag tänkt. Börjar imorgon, imorgon som alltid. Ha, nä men allvarligt talat.
Simma med håriga gubbar och Linda. Pass och gym med Gabs.
Det kommer gå vägen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket snyggt!! På torsdag simmar vi va? lovar att inte banga! Puss

2008-10-26 @ 21:43:06
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/
Postat av: Millan

Åh vad duktig du är som ordnar en sån här fin sida! Jag undrade vad du höll på med när dina inlägg plötsligt var borta. Ha det bäst gums! /Millan

2008-10-27 @ 10:49:26
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0