En liten lång

stund har passerat sen jag skrev sist.
Men nu är det ju faktiskt så mina kära läsare att jag bytt jobb och förvandlats till en otroligt viktig människa.
Det är sjukt kul, och jag trivs som kaviar till kokt ägg.

Igår vart det lite rajraj hemma hos Helana. Kul, speciellt när "katterna" gjorde en make me a perser. Vilket innebär att man springer sitt snabbaste rakt in i väggen. höhö.

Idag tog jag mig till Handen för en lunch med Helena, Millan och lillskrutt Moa.
Härligt men B-syndromet va påtagligt.

Sen vart det vidare hem till Mulls för lite muffins&kaffe, satt fint kan ja lova!
& Nu sitter jag här hemma och gör allt annat än det jag borde.
Soffan är täckt med rentvätt som ska vikas och förflyttas in i garderoben, tar tag i det ett annat liv.

Tycker curlyRob kan komma hem och laga mat till mig.

Förresten så har han fyllt stort i fredags. Av mig fick en klocka som jag beställt från uret.se, hur snygg är den inte?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0