Årskrönika ?

Är väl på ett ungefär vad som skulle behövas efter min långvariga bloggtorka.
Kortar ner det någon kilometer och kör på en halvdan sommarkrönika.

Några höjdpungter av min sommar:



Aspö några härliga dagar med ännu härligare väder och härligaste sällskapet




Midsommar i familjens hem med mina käraste vänner



Med "klassiska" midsommarlekar




Strandhäng




Göteborg med Rob, här på Liseberg



Lite mys i Göteborg´s hamn




Peace&Love med bästa damerna. Gorma till bästa Håkan och ännu bättre Larsa !



P&L festisar



Räkfrossa



Mjo en liten taste sådär.
Jag ska bli bättre på dethär med att uppdatera, har ju nästan fått ihop till en hel hatklubb pga min torka.

Just nu update:

Dagarna jobbas, medan fritiden varvas av visningar och allt omkring sånt.
Lite nöje, mycket spara.

Jag ljög nog, men visst klingar det fint
Lite nöje, mycket spara



Kommentarer
Postat av: Amanda

det var fan på tiden

2009-08-18 @ 20:39:32
Postat av: Millan

Välkommen till bloggvärlden igen min vän!

2009-08-18 @ 21:26:00
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Madde

Fina bilder =)Nu funkar min data igen för Robin har fixat den! Puss

2009-08-19 @ 19:48:49
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0