Kärt återseede

Vilken dag.. Började med att jag i sömnen stängt av alla mina FEM larm, som tur va ringde Madde vid halv sju och väckte mig så att jag hann i tid till jobbet.
Dock va håret fortfarande blött av den rekordsnabba morgonduschen och frukosten (heligaste stunden på dagen) bestod av en fralla vid skrivbordet medans jag väntade på att datorn skulle starta.

Även fast början av dagen inte en tiopoängare så kan jag nu. klockan 22.41 konstatera att jag tycker denna dag vart övervägande härlig!

När arbetsdagen va avklarad mötte jag upp min kära vän Robin. Då det gått ett tag ses sist var detta ett kärt återseende, fast det är det ju självklart alltid.
Åt sushimiddag och pratade om allt och ingenting i ett par timmar, strosade även runt lite på stadens gator. 


 


När jag kom hem fick jag en såndär känsla av att "det va någonting jag skulle göra".
Ni vet,
-ja juste det va tvätten
så står man där och viker som en dåre men fortfarande med samma känsla
-jamen juste ringa upp ....
(finns alltid någon, då jag troligtvis är den sämsta människan på att göra just det)
-joo jag skulle väl knåpa ihop ett spännande blogginlägg

Men nä, har fortfarande inte kommit på vad det va
tror hur som att det är dags att sova för Nathalie nu
faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0