Låtarnas blodbad

Idag när jag satt på tåget påväg till jobbet, lusläste en tidning och lyssnade på min saknade Ipod som vart på besök hos Linda några veckor kom jag fram till någonting som jag måste varna mina medmänniskor för.

Där satt jag och trallade glatt tills en av mina gamla favoriter sattes igång 
Lars Winnerbäcks härliga -Hjärter dams sista sång 

Då fick jag en känsla, inte alls positiv, inte inte alls.
Fick en känsla av obehag, irritation och allmänt usch!
Till poängen..
Kom tillslut på varför, just denna har jag tidigare haft som alarmsignal alltså väckarklocka.

Detta är ett brutalt musikmord!

          

Jag och Robin satt härom dagen och rabblade upp de stackars sångerna vi tillsammans plöjt igenom på våran massmördarturné.

* Björnes magasin
* 3 Doors Down- Story of a girl
* Leona Lewis- Bleeding love
* Will Ferrell aka Jackie moon - Love me sexy
*
Trasdockorna
* Rihanna- Disturbia
* Luftens hjältar
* Ken Ring- Kelian

Listan kan göras lång..

Ikväll ska jag byta mina larm till standard
- I Don't Want to be a Murderer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0