Regn Regn Regn

Ja man undrar hur mycket det kan ösa ner på en dag, ska nog sluta fundera på det och ägna mina tankar åt något viktigare.

Madeleine, duktiga Madeleine klarade såklart sin uppkörning. Känner mig lite som en stolt mamma :)
Smet förbi en sväng igår med lite blomster och beröm.

Jaha jag har nog inte så mycket att dela med mig av egentligen.

Dagens tumme, håller vi alla för att jag inte ska få parkeringsböter. Ställde mig lite tokigt imorse eftersom det inte fanns någon plats ledig och det va t v å minuter kvar tills tåget gick.

Det va ett stort kryss över rutan där jag ställde mig,  men jag lådsas om som om jag inte såg det

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag visste att det var er bil!! Lilla peugeout:en stod brevid när jag hämtade den... Blev lite fundersam varför bilen var parkerad på krysset, men jag trodde kanske att det var Robin som hade parkerat;)

2009-08-26 @ 20:52:46
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0