Träning pågår

Ja, eller nä. I ärlighetens namn, även fast det lät ruggit bra.. Rubriken handlar inte om svett eller ömma muskler, utan om klackar.
Men jag ska säga er gott folk, att just dessa klackar kräver mer träning än vad man tror.
De är lömska, med sin skönhet lockar de till sig, får en att ta sig vatten över huvudet och på riktigt tro att "vi kommer få det oförskämt bra ihop".

Vi går inte alls bra ihop, jag och klackarna. De vill allt annat än vad jag vill och får mig att se bajsnödig ut. Men så lätt ska de inte komma undan, tills på lördag ska jag ha bemästrat dem. Då är det nämligen SA med jobbet, och då kommer det vara jag som har makten, inte de.



Så om ni vill se någonting kul, är det bara att ta en sväng föbi och se mig utföra allt från att föna håret till att diska i mina bångstyriga små klackisar (oftast kombinerat med mjukisbralla).

Bajsnödig eller ej, vråål snygga är de iallafall !!

Helgen då, Fredagen bjöd på fredagsmys och Lördagen härlig dag med Millan sen vidare på kräftskiva hos Familjen. Och idag middag hos Rob´s föräldrar sedan godis och film hos Lollo&Robert.



Kort sagt, en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0