Jag gillar´t!

Oh yes i do!

Snart äre jul, det börjar kännas pyttepyttelite trots grådaskigaregnvädret.

Jobbet blinkar och glittrar och i entren står en julgran pyntad med telefonjack, för att inte tala om hissmusiken där "nu sprängas tusen telejack" går på repeat.. Skadligt- JA!

I staden hänger julkulor större än mig, skyltfönstren är pimpade och pressbyrån gör att hela tunnelbanan luktar lussekatt.

Människor stressar omkring och bränner sina besparingar, men liksom med ett leende..

Facebookstatusar säger : bakar peppisar, julbord nästa, Julklappar-check!



Jag längtar efter lite snö, det vore mysigt.
Då ska jag göra en snölykta på våran nya balle :)

Nästa fredag är det julfest med jobbet, Cicci har lovat mig att go crazy.. det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0