LIKE IT!

and shake it, and like it again!

Äntligen fredag, vokalerna på ordet smakar gott, fyfan så härligt..
Trots att jag jobbar i helgen så känns det helt perfekt!
ALLT faktiskt :)

Ikväll är det julferre med jobbet, shoshim slå klackarna i taket!
Chefen bjuder på bubbel innan avgången, det gillar vi :)

På tal om jobbet går det galet bra just nu, och med en jultävling i luften så håller ni alla tummar för mig nu hoppas jag.. Så kanske jag kan få lite extra klirr, det skulle verkligen behövas mitt i renoveringssoppan..

Våran lilla lya börjar arta sig, snart färdigmålat.. Tidsoptimister som vi är så ligger vi lite efter i planeringen men hey vad gör det?!
Snart klart iaf :)

 

Ha en fantastisk helg nu, det ska jag ha !


Kommentarer
Postat av: Millan

Härligt att allt känns så bra! Hoppas julfesten blir rolig...antar att den pågår just nu...Kram kram

2009-12-18 @ 21:20:05
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0