So mutch to do..

..so little time!

Jag är nybliven fastighetsägare (visst låter det coolt), men jag känner mig inte cool alls..

Mer som en nybliven mamma som tryckt ut 2 små skrynkliga ungar på samma gång (så känns min kropp efter helgens kånkande). Och föreställ er sedan att de lider av svåraste graden kolik, sömn är alltså=obefintlig!
Även att dessa kräver all din uppmärksamhet både psykiskt= inspiration, vilket golv, vilket kök, vilken färg?! även fysiskt= riva kök, bära skrot, täcka golv, riva tapeter and so on..

Och när man inte är närvarande tar kontrollbehovet överhand och man är orolig att saker och ting inte görs så som det ska göras..
Men summan av kardemumman, visst är jag en glá och nöjd Nathalie!

Nu ska vi bara lägga golv/måla/tapetsera/bygga kök/dra el/slå ut en vägg.. sen flyttar vi äntligen in :)

Så om vi inte hörs på ett tag, vet ni vart jag är!
Kom förbi och hjälp till vettja!!

Ciao 


Kommentarer
Postat av: Axl

Jag vill komma och hälsa på!! Saknar dig tösen. Orre kommer ikväll:) PUSS

2009-12-07 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0