The day!

Aa nu är domedagen kommen, min största äckligaste skräck ska in i mig..(missförstå mig rätt tack)

svinis

Jag som vart så anti vaccinationen har nu gett upp min kamp.

Jag orkar inte längre byta plats 28 gånger på pendeltåget för att jag får för mig att han mittemot har en såndär svinisblick, hon bakom hostar misstänkt och den breve ger mig bara en känsla av svinis..

Min bärbara alcogel är slut och jag är trött på att stinka gammal avdankad alkis..

Jag orkar inte längre hålla andan hela 387 steg i den trånga folksamlingen mellan pendeln och tunnelbanan..

JAG HAR GETT UPP OKEJ?

    svinis vs nathalie
1-0


om ni inte hör av mig på ett tag vet ni varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0