Tjohoppfallerallan..

..LEJ!

Sitter på jobbet nu, vi myser här idag med peppisar&glögg..
& nu fick jag mail om att fikabordet är påfyllt med bullar!
Myspys. Känns bättre att jobba idag än igår, lite lagom slitet må jag säga!

Men fifan så julkul vi hade i fredags, 3or är ett härligt folk!

Kollade precis mitt shema och kom på att jag bara har 2 arbetsdagar kvar sen är det seemeeester ända fram till 4:e januari..
Fyfasiken så underbart

Vart direkt hem till papi&co igår efter jobbet för lite middag och Robinson..
Paps va gla eftersom deras sproilans nya Subaru äntligen stod parkerad utanför, han påstår att jag inte får låna den.. och det kan han ju få tro.. höhö

Ruffe jobbar på i lägenheten, han är så duktig min kärlek!
Men jag ansvarar för hjärngympan och ansvarar för designteamet..

Huvudämnen just nu är tapeter till hallen, har hittat 2 som jag gillar..
Får se vilken vi väljer, Rob ska få godkänna :)

Vad tycker ni?

 ?




Over and out





Kommentarer
Postat av: Helena

Är det något speciellt motiv på den andra?

Annars tycker jag den första var coolast :)

Puss!

2009-12-21 @ 13:43:58
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0