Äntligen Grey´s

Jajemen, nu sitter jag här och inväntar mitt a p s e l u u t a s t e favvo program. Har gjort mig en kopp te och satt på mig min larviga betty boop pyamas och fårtofflorna, hell im ready!

Min karlslok är på innebandyträning så jag har passat på att ha lite qualitytime med mig själv. Tappade upp ett skumbad och bara vilade mig, hur skönt som helst!



Har jobbat idag, efter det åkte jag och hämtade Rob och sen hem till vårat tillfälliga hem för att laga lite middag.
Vart lite latmaskmat idag, pasta med färska champinjoner och cocktailtomater, lite bacon, lite vitlök, lite chilisås, lite creme fraiche, lite improvisation helt enkelt! Smakade bra.

Ojoj, nu börjar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0