Äntligen slut

Jajemen, nu har jag jobbat mitt skitkvällsmaraton i 4 dagar. Så nu är det äntligen lite rutiner och normal dygnsrytm som gäller!

Nu väntar 3 dagar ledighet, så skönt!

Idag har jag tränat lite med Felicia sen åkt på en massa ärenden med Helena och jobbat.
Min måndag i kort version.

Jag är glad som har en Helena, hon är en sån där uppåtvän. Mår alltid bäst när jag spenderat lite tid med min halva!

Har nyss klämt i mig lite middag. Idag vart det snabbast möjliga.
Lite pestopasta med rostade pinjenötter och en miniciabata med emmenthalerost-touch.
Perfekt måndagsmiddag enligt mig!



Nu ska jag mysa lite med min Rob framför burken innan det blir kudde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0