Att så lite..

..kan göra så mycket!
Idag har solen tittat fram, vilket gjorde nästan hela min dag. Självklart gjorde mitt härliga sällskap lite mer än solen :)

Här är hon, mitt solsken i solskenet!



Jag och fröken Helena tog oss till Stockholmsmässan i förmiddags för att kika runt på utställningen "Våga Vara Egen" och för att hälsa på Malin som va en av massor som ställde ut.



Allting handlar om gymnasister som skapat ett eget företag. Riktigt kul att strosa runt och se vad alla hade för finurliga idéer. Det fanns verkligen allt, egengjorda smycken, smoothies, nagellackstorkare, EKOkassar, smarta laddare, hemtjänster, termosmuggar, personliga disktrasor, nappflaskor, egendesignade kläder, and so on.

Efter lunchande och en massa tittande åkte vi vidare hem till Helena. Köpte med oss baristamjölk och chokladkakor, knåpade ihop lite latte och hade en supermysig fikastund med en massa babbel.

Jobbat har jag också hunnit med, faktiskt rätt rolig dag idag så tiden gick fort.

Väl hemma lagade vi lite slömiddag. Grillad fibertoast med pesto, mozzarella och soltorkade tomater. Lätt, snabbt och gott så som det ska vara när man är hungrig och slö.



Jag är rätt trött nu, så ikväll blir det inte så mkt uträttat. Lite häng framför tv:n men en skål popcorn är det som sker och det är väl ungefär vad jag orkar med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0