En härlig helg!

Nu sitter man här, lite trött och otroligt nöjd. Glor lite på Beck, och lite på min älskling som ligger och mumsar saltapinnar i sängen (mot min vilja). Men han är så söt så lite smulor i sängen får man stå ut med.

Helgen som passerat har vart underbart lyckad.
I fredags vart det ju lite firande av mig. Innan kalasandet stress-shoppade jag och gabs lite i Handen, jag fick med mig en supersöt paljettklänning och en matchande ring hem som även prydde mig under kvällen.

Ungefär på en höft 15 personer trängdes vi här hemma hos oss på lite förande. Bjöd på uppskattad Tapas och champangedrinkar,

Fick en massa fint av mina kära gäster också. Lite påfyllning i barskåpet, blommor, presentkort, en kryssning, lite sponsring till systemkameran, smycken osv,

Lagom glada i hatten for vi iväg mot Pan´s i gamla stan, taxiresan visade sig bli mkt omtumlande.

Kvällen vart verkligen kanon, trots att min Helena vart lite sjukling.


Den kärleksfullaste lördagen på året va till en början lite seg.
På kvällen hade vi lite födelsedagsfirande med 3 rätters hemma hos familjen där även Robins föräldrar deltog.
Jätte god mat, lite plock som aptitretare sen oxfilé med chevreost och hasselbackspotatis. Sist men inte minst en toksmarrig mörk chokladtårta med passionsfrukt.
Fick då även min present från familjen, bilen :)



Idag vart det lite kärleksdag eftersom vi inte fick någon kvalitetstid igår. Åkte in till Djurgården och gick en promenad vid vattnet, sen vart det brunch på Villa Källhagen och senare en liten shoppingrunda i stan. Va duktig och tittade mest, köpte bara behövligheter såsom ny rouge och nytt puder.

En bild på min smarriga desertplate!



Har även hunnit med att åka förbi mina gudföräldrar idag, de åker till Thailand imorgon de jeevlarna så vi ska vara husvakt. De bor verkligen jätte mysigt, sen är det ju granne med mitt jobb vilket betyder sovmorgon, inte helt fel :)

När vi kom hem till Pap hade Lilsis Wilma bakat tårta till mig, alldeles själv. Hon är så söt min lilla gumma.
Så det blev till att äta igen.

Här är min fina tårta!


Och här är min fina syster!






Imorgon väntar gymmet, ska bli skönt efter en sjukt syndig men underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0