En massa snö!

Ja herregud, mer än det har snöat sammanlagt denna vinter har det nog landat på backen idag.

Jag och syster hade planerat att simma, men av någon anledning så förändrades den planen till en promenad.
En promenad som senare skulle visa sig handla om ren överlevnad!
För trots ski-outfit med termobrallor och hela köret så va det kyligt och vi fick kämpa för att hålla oss kvar på backen då det blåste snöorkan!

När vi började närma oss hemma, halvdöda och nästan bortblåsta hittade sis plötsligt en bänk som verkligen levde upp till sitt namn, haha.





Även idag for jag förbi min lilla fröken Helena på en kaffe innan jobbet, det är ju så perfekt, ändå på vägen :)

Idag unnar jag mig lite gott, så just nu mumsas Marabou Premium Dark Raspberry.



Rekomenderas v e r k l i g e n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0