Fettisdag!

En fet dag som denna har jag spenderat tillsammans med Amanda.
Till en början tog vi oss till Farsta för att glo efter min bok på bokrean, som börjar IDAG inte i förrgår :)
Men till min besvikelse har jag på något sätt misstagit mig, den va inte på rea även fast jag är säker på att jag sett den i ngt reklamblad men tydligen va det inte Åhléns.


Så om någon vänlig själ vet vart "a piece of cake" reas ut så uppskattas informationen.
Vill utöka min serie med hennes böcker, de ska få pryda mitt kök och förhoppningsvis kanske man även kan knåpa ihop en bulle nån gång.

Hur som. Efter letande och lite mera letande gav vi upp och la oss i varsit solarium en kvart för att få lite färg på skinkan.
Sen hej&hå hämta Celie och hämta upp Felicia för att bege oss till Torvalla för lite simmning och plaskande.

Tog med mig Amanda och Celie hit och knåpade ihop lite ätbart.
Vart idag foccacia med fetaost/kyckling/soltorkadetomater/ruccola och lite sallad till det.
Smaka bra.

Eftersom det idag är självaste fettisdagen gjorde vi självklart iordning lite egna semlor.
Pimpade med ett litet hjärta på toppen.



Världens sötaste Celie uppskattade sin semla ungefär såhär mycket :)




Andra Avenyn sen sova

Kommentarer
Postat av: felicia

Vart idag foccacia med fetaost/kyckling/soltorkadetomater/ruccola och lite sallad till det



ha ha

2009-02-24 @ 22:17:42
Postat av: Nathalie

Ja Felicia, foccacia är inte samma sak som toast!

:)

2009-02-25 @ 08:47:33
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0