Halv 8 hos mig

är vad som rullar på dumburken just nu, älskar alla larviga kommentarer som en gammal gubbe (Helge Skog) lägger in varannan sekund.

Är ju som sagt husvakt i världens mysigaste hus nu. Vi stormtrivs och det skulle inte göra så värst mkt om de bestämde sig för att stanna några veckor extra. & kissekatten vi tar hand om är som en vandrande mysbulle.




Idag gjorde jag ett försök till gemensam mysfrulle med min Rob, men han vägrade gå upp så jag fick dricka mitt te och knapra min macka med "sofis mode" som sällskap istället. Där i såg jag min fina klänning jag fyndade i fredags och kom på lite mera att den verkligen är ett fynd!

Sen har jag jobbat lite, glidarpass 9-14 och efter det for jag vidare till gymmet. Duktiga jag!!

Till middagen fick vi finbesök av självaste Linda. Idag serverades små fina, OBSERVERA små fina potatisar tillsammans med laxfilé på en bädd av haricotverts/paprika med lite het chilipaprikacreme på toppen. Smakade mumma!

Vi skickade iväg Robin till affären på uppdragPOPcorn. Ska glo film, grabben i graven brevid.




Köpte ett supersmarrigt te igår.
Så nu ska det ner och kokas lite!

Kommentarer
Postat av: Millan

Är det en katt du har fotat? Ser bara en svart tuss :-) Syns imorgon!

2009-02-18 @ 12:26:31
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var underbart gott! Alltihop! Även mormors sista kiss...

2009-02-18 @ 14:03:01
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0