HippHippHurra

Ja må jag leva. Idag fyller jag gammal, hela t j u g o e t t år.

Tänk vad tiden går fort. Usch, sådär säger bara gamla människor. Åldersnojjan är påtaglig!

Som ni kanske ser är min blogg under ombyggnad, inte helt färdig än men på god väg.
Hoppas på att jag ska bli lite mer pepp på dethär med bloggandet med en lite snyggare design.

Även självaste jag är under ombyggnad. Tränar som en toka nu för tiden. Riktigt nöjd över mitt nya duktigare jag!
Beachbody, here i come!

Just nu sitter jag hemma hos Rob´s föräldrar, ska snart börja brumma hemåt för storstädning.
På tal om det.. Gulle svärmor kom med frukost på sängen och lite ja må hon leva.
På tal om det nr 2.. Brummet sker i våran nya bil, en svart fin sak.
På tal om det nr 3.. Kom på att jag ljög, ska ju ta robins mammas bil hem då jag lovat att besiktiga det senare idag.

Ikväll blir det lite rajraj. Får besök av nära&kära, ska bjuda på lite tapas och förfest för att senare bege oss ut för årets utgång. Kommer bli kanonkul!

Men innan dess. Städa, besiktiga bilen, gå på systemet, handla mat, handla klänning, fixa&dona.

Dags att sätta fart nu kanske.

en liten sång tillägnad självaste mig!



Kommentarer
Postat av: felicia

världens bästa storsyster <3

2009-02-14 @ 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0