Måndag igen

Jaha nu va en ny vecka påbörjad. Startade dagen med att köra min fina till skolan.
Han är så duktig min karl, och snart är han helt färdigutbildad. En snygg Ingenjör är det inte alla som har :)

Brummade vidare till gymmet och körde ett hårdpass. Det va bara jag och några gamlingar där så tidigt på morgonkvisten så man behövde inte slåss om maskinerna, hyffsat skönt!

Nu har jag satt i mig lite lunch, kycklingfilé och ruccola med cintronpepprad turkyoghurt till. Får 10 av 10.



Ska packa ner lite överlevnadsstuff inför vårat uppdrag huspassning/kattvakt.

Men innan dess blir det lite mys med min Figaro som ska bo hos min kära familj medans jag är otrogen med ett annat lurvigt odjur.





jojuste, sen blir det även lite jobb vid 4. Det hade jag ju nästan glömt bort, fan!
Måndagar är helt enkelt inte roliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0