Ohungrig

eller mätt kanske man också kan säga.
Idag satte vi i oss bakad potatis med lite skagen och sallad.

Jag har gått back på vuxenskillsen, är sjukt lat och har inte lust att lag mat nu för tiden så det blir enklast möjliga.
Men det mättar det med villket är huvudsaken.

Idag har jag och sis bränt lite kalorier på ett "step up" pass. Lite krångligt men rätt kul.

Sen har jag agerat djurambulans då Helenas kisse vart lite svullen om magen efter kastreringen.

Inte såvärst späckad dag, tycker jag är skönt!

Nu är det onsdagsrutinen som gäller, en kopp te & Grey´s





Härligt värre!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiit

langa update på dirren nu assåå

SERRIIII

2009-02-27 @ 19:35:24
URL: http://din_bästa_syster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0