Så bra dag

Verkligen, den här dagen har haft ett perfekt innehåll, borträknat 5 arbetstimmar.

Efter träningen idag åkte jag och min kära syster Felicia till farsta. Jag skulle ju som sagt glo efter en bok jag spanat in på bokrean, även fast jag visste att den inte började förrns den 24:e. Jag vart lite trött på mig själv som inte tänkte efter innan. Men, istället hittade jag världens finaste tekanna.




Vi hann även med en fika hemma hos Helena innan det va dags för mig att arbeta. Mys som alltid!

Förresten. Idag kom som ett litet plus min ersättning efter rånet jag va med om förra hösten. Bättre sent än alldrig.
Blir som en exra lön för mig den här månaden, jag är nöjd :)

Hur som.

Jag har verkligen världens finaste, bästa, underbaraste karl!
När jag kom hem från jobbet idag överraskade han mig igen med att ha lagat gourmemiddag. Massa spännande småplock.
Han hade verkligen ansträngt sig och det smakade verkligen helt fantastiskt!
Min favvo va en röra på rostbiff/pepparotsvisp/kesella/rödlök på egengjord crostini.




Alla borde ha en Robin <3

Nu ska jag smutta upp mitt vinglas sen blir det sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0