Underbara ledighet

En torsdag utan jobb idag, härligt!

Idag har jag vart förbi Millan några timmar på förmiddagen. Fick lite kaffe och en försenad födelsedagspresent som även va från Lisen. Pysselmulls hade såklart gjort kanonfin inslagning så det va lite hjärtskärande att riva upp pappret.



Innehållet passade mig perfekt, nyttiga alternativ. Ni känner mig bra tjejer :)
Sen vart det såklart en massa mys med Moa. Den där ungen är så go, en glad liten prick!



Vi tog en liten promenad medans jag bestämde mig för att skippa träningen idag, den där dåliga karaktären..
Men som tur va tog jag mig själv i kragen och rattade mot gymmet iaf även fast jag va sjukt osugen på att svettas!

Har även hunnit med en liten tripp till Farsta C, letade efter en almenacka men kom hem med ett nytt nagellack istället.
Ett jättefint med riktigt klichig färgtitel "pink-ing of you" från OPI.
Ska fila och måla lite sen senare.

Idag gjorde min käraste mysmiddag, han är så bra på det där med att krydda vardagen med lite extra.
Fläskkotlett med fetaostsallad och halloumiost. & lite mango schutney till.
Så hade han tänt ljus och gjort mysigt, han är bra underbar han!




Om ett tag kommer Helena förbi på en kopp och lite mys.

Dags att glo på burken, nu rullar mitt nya favorittidsfördriv halv 8 hos mig, im a real n o o o l i f e r!
haha

Kommentarer
Postat av: Millan

Åh, en sån bra karl du har! Mysmiddag, värsta lyxet...

2009-02-20 @ 12:05:42
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0