Halsont

Min strupe känns som en skogsbrand, det gör så innihelvete ont att bara andas. Försöker knapra halstabletter och alvedon om vartannat men än så länga har det inte hjälpt speciellt mkt.
Mitt huvud väger 109 kg idag, otroligt tung arbetsdag!

Men vila kan jag icke med mitt fullspäckade schema. Idag blir det jobb till 16 sen möta Malin i handen för inhandling av någonting (?) att ha på sig ikväll. Middag med mina kollegor hemma hos Jenny ikväll.

Ibland vill jag bara stoppa tiden en stund. Dock inte på jobbet, då vill jag helst spola >>
Men bara sådär ett par timmar, typ på morgonen när man kryper ur sängen som en död och snubblar in i duschen för att halvsova där en kvart eller 2. Då skulle det sitta fint med en extra timma att snoosa på.

Nu är min packlista till åre klar, sisådär 3 sidor. Blir tvungen att ta fram karl alfred armarna för att böka ner alla prylar i en (kanske 2) väska/or. Såg att jag har missat att lägga in bilder de senaste inläggen, får fixa till misstaget när jag kommer hem. om jag orkar/hinner.

Nu ska jag ta ännu lite piller och lägga mig en stund innan det är dags att jobba igen. 

Kommentarer
Postat av: felicia

me lova ya lååång time

2009-01-13 @ 16:29:10
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/
Postat av: Madde

Stackarn som är sjuk... krya på dig!

2009-01-14 @ 08:05:06
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0