Kaffe och dåliga skämt

Här sitter jag, hos fröken Helena. Dricker en kopp kaffe och är allmänt osocial och håller på tal om ingenting på att spricka pga tonfiskbaguetten jag åt till middag i farsta med Linda. Helena sitter och drar alla tråkiga skämt hon kan och skrattar åt sig själv. För alla er som inte känner mrs Van så är detta inget ovanligt fenomen.
Ett exempel från idag:
Glenn som är göteborgare går till järntorget för att ta en taxi. Han går fram till en taxi och frågar
Glenn- Eru leeedig (på göteborska)
Taxi mannen - aa
Glenn- Gött va

Alla ni som förstod ironin i detta kan ju höra av sig?! haha

Idag har jag arbetat. Seg dag idag!
Sen for jag och Linda som sagt iväg till Farsta. Jag lämnade tillbaka en julklapp som inte riktigt passade och köpte mig lite det ena och det andra. Ett par björn borg hotpants, mysiga sockor och lite ännu mera underkläder.

Igår jobbade jag ju kväll, så kom inte hem förrns sena kvällen.
Då knåpade jag och Rob ihop lite mysafton alá Linda. Glodde på en grym film jag lånat av Linda, Pass it forward (?) tror den hette så. Och åt en galet god soppa som även den Linda fått mig att få upp ögonen för. En Lax&saffrans soppa med babyspenat och kräftstjärtar. Till&me Rob som inte är ett fisk-fan tyckte den va mumma.

Imorgon väntar lite jobb sen en tokmyskväll!

Nä, kaffet kallnar..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nu måste jag kommentera mitt eget inlägg.

Jag förstår nu skämtet, Linda förklarade. Det va ju sämre än innan jag fatta..

2009-01-09 @ 19:52:02
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0