Knäckebröd

Har precis moffat i mig lite frulle. Lite juice och knäckebröd, inte världens mest upphetsande frukost men det slank ner.
Jobbar 12-21 idag. Riktigt jävla röv pass!!
Men men, det är inte lätt när det är svårt.

Igår va jag iaf ledig. Vart en promenad och sen lite fika hos Millan, ska tillägga att fika numera innebär banan och kaffe. Då både Mulls och jag kör på den hälsosamma vägen of life just nu : )

Åh lilla Moa har vuxit så mkt. Hon blir bara sötare och sötare!

Sen efter babbel hos fru Fahlen vart det en tripp till Haninge C för inhandling av diverse måsten. Köpte på mig en ny halsduk, nytt set underkläder och en ny foundation.

Middagen serverades hos Mor&Far. Vart klyftpotatis med hemlagade färsbiffar och tzatziki sen lite sallad på det.

kvällskvisten tittade mina fina flix förbi på lite mys. Lollo, Steffi och Emilia. Babblade massa gallosh och hade det allmänt bäst!

Idag händer det nog inte så värst mkt. Jobbjobbjobb sen hem och sussa breve min finaste.

Längtar IHJÄL mig, den 18 drar ett kanonskönt gäng till ÅRE. Åhej va kul vi kommer ha!

Nu ere time för operation redy4work!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sötnos!! Nu har jag också blivit bloggnörd som alla mina andra kära friends! Måste ses snarast. puss

2009-01-08 @ 19:38:35
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0