Solsken

Idag tittade solen fram vid lunch, likså mina vårkänslor.
Lite tidigt kanske, januari är ju mer vinter än vår men.
Vart sådär sprallig och skrattig, livet blir liksom lite ljusare av en gnutta solsken.

Idag har jag jobbat, sen vart det hem och äta middag. Svensson mat idag, falukorv och stuvade makaroner.
Passade på att städa undan lite här hemma också, tråkigt men såhär i efterhand känner jag mig riktigt duktig.

Saknar att träna, hittar liksom inga luckor i mitt fullspäckade liv men har lovat mig själv att ta mig tid efter semestern.
4 daaagar kvar :)

Mina favvo killar har vart här på besök ikväll. Robin och Anton.
Så va såklart min absolutaste favorit Rob med också.
Vi åt lite piggelin och glodde på VÄRLDENS äckligaste film, the hills have eyes.
Jag grät nästan, jag som hatar läskiga filmer. Va tvungen att ta en liten paus mitt i det läskigaste.
UschUsch, helkass film och mardrömmar på köpet!

Nä nu måste jag sussa, börjar 8 imorgon. s u c k !

Kommentarer
Postat av: heLajni

Att du vågade! Den filmen är supermegabegaenormt läskig! Du är modig :)

2009-01-15 @ 16:04:49
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0