Tråk måndag

Ja verkligen. Idag jobbar jag, har just nu lunch. Har klämt i mig lite matlåda innehållande gårdagens grönsakssoppa och ett rågrussinbröd till de.

Håller på att bli sjuk, det suger! Hoppas verkligen att det är en förkyldning av den mildare graden, dör på riktigt om jag måste vara sjuk i Åre som det btw bara är 6 dagar kvar till : )
Skyller på Papi, han har vart vrålsjuk och vandrat omkring som årets smitthärd, dumma dumma!

I helgen har jag jobbat lite. Vart på middag med familjen+rob hos min söta Farmor. Utgång på Underbara bar för att fira Empa som fyllt stora tjejen. Lunchande hos Mamma. Och en mysafton med Amanda och Celie.
Sen har jag och Gabs även hunnit med att knåpa ihop en matsedel till Åre resan, duktiga vi!

Ikväll blir det lugna gatan. Måste friskna till lite. Saknar min Robin, som förresten just nu är och besiktigar vårat vrålåk, hoppas hoppas att den går igenom så vi kan sälja och köpa våran svarta faran som väntar på oss : )

Back2work

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du glömde säga att du var hos mig och fick veta detaljer om mitt ex genitalier...om nån annan läser detta vill jag bara säga att jag inte är en sån hemsk människa som normalt berättar sånt, men den här killen var ett ass! krya på dig gullebulle!

2009-01-12 @ 19:10:17
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vila min fina så vi kan busa bra i backarna. LOVE!

2009-01-12 @ 23:16:41
Postat av: Gab

Vila min fina så vi kan busa bra i backarna. LOVE!

2009-01-12 @ 23:16:46
Postat av: Gab

Vila min fina så vi kan busa bra i backarna. LOVE!

2009-01-12 @ 23:16:49
Postat av: THE REAL NATHALIE

Nog för att du vill vara jag Linda men du kan väl iaf stå för dina konstiga komenater själv. HAHA

SÅ för alla som inte hajjar situationen är följande komentar fr LINDA ERIXON, jag har alltså inte kommenterat mitt eget inlägg!

2009-01-16 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0