Aj

Ont i mitt knä. Känner mig som en gammal nukka. Skulle bädda sängen som numera är stor och skulle böja mig över för att rätta till hörnet längst in och då drog det till i mitt stackars knä. Så nu haltar jag omkring här hemma på min lediga dag.

Ingen träning blir det ju nu när jag är handikappad, jag som va sugen på ett box-pass ikväll. Menmen.

Har fördrivit förmiddagen med min nya frukostfavorit smootie. Lite frysta hallon, lite naturell yoghurt, lite banan och mixa.



Sen köra rob till tåget sen hem och glo "den rätte för rosing" maraton.
HAHA så jävla tragiskt. Tanten är totaly nerkärad i en kille, som är 19.

Nu ska jag halta in i dushen.

Later folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0