Fullt ös

hela dagen lång.

Uppe med tuppen idag. Vaknade utvilad utav solen som sken i mitt ansikte, och klockan va bara halv 8 (!)
Körde Robbie till tåget sen vidare och mötte upp Millan för en promenad med henne, Malin+vän och deras småttingar.
I det soliga men blåsiga vädret vandrade vi hela vägen till handen för en lunch på sandys och lite uträttande av ärenden såsom örhängesköp, sälja guld and so on.
SEN.. så gick vi hela vägen hem igen. tro det eller ej :)
Millan granskade sin stegräknare noga och kom fram till att vi traskat omkring 20.000 steg vilket är dubbelt så mkt än vad man bör gå varje dag för att hålla igång. Duktiga vi!



Efter denna vandring vart det lite stekhäng i solen med Mulls sen hem till hennes lya för lite kaffe och mys med busbarnen.


En glad Moa med en touch av fruktpuré :)


Soffhäng jag&sötaste

Fullrulle, hem och laga korvstroganoff&ris. Jag&Rob fick lite spontant härliga middagsgäster idag.
Amanda, världens goaste Celie och Helena.

När dessa åkte hemåt kom sis förbi på lite kvällsro-te och grey´s.
Myspys!



Så denna dag kan sammanfattas: Fartfylld, solig och social..
Då trivs jag som bäst!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för middagen och sällskapet!

2009-03-18 @ 23:40:02
URL: http://helajni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0