Hejåhå

Tiden bara rullar på..

Igår vart det en tripp till stora staden med Kotten aka Lisen :)
Jag va på jakt efter lite proper-outfit som jag tänkte ha på mig på mån.
Första dagen på mitt nya jobb !

Hittade inget i den vägen men fick istället med mig en vrålsnygg adidas tröja/jacka och lite assocearer.
Lisen skulle inte handla någonting speciellt men gick bananas på alla skobutiker vi passerade.
haha
Din sko hade något jippo så om man hittade en minisko fick man 20% på hela köpet.
Det gjorde kotten glad :)



Våffeldagen va det ju också igår ja.
Vart bjuden hem till Helena på en våffla och lite java.
Även hemkomna Emmy va på plats. Gud så härligt det va att få se henne igen.
Damen har vart på rundresa i världen i alldeles för många månader!

Så idag blir det en sväng till Farsta innan jobbet för att försöka hitta någonting att ha på sig!

Förresten så kom min fina almanacka igår, min hjärna i bokform!



äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0