Klippklipp

Jajemensan. Idag blir det iväg till staden för lite klipp och färg hos Julia.
Ska bli skönt, mitt hår är i stort behov av vård!

Funderar på om jag skulle våga på mig någon kul förändring, kanske lugg?
kanske inte.
Alltid denna beslutsågren!

Igår vart det ju farsta en sväng, fick sällskap av Emelie.
Hittade lite fina prylar såsom lite casual linnen&T-shirt, en underbart vårig sjal och sko-kap!
nöjd, ja!


350 kronor, som hittat


Snygging från MQ

Vi unnade oss även lite smarrig fika.
Jag fortsätter på operation-nyttig när min snok slutat snora :)



Jobba vart det också, kvällspass precis som idag.
Och imorgon är min sista dag!
Känns weird faktiskt, att hela min vardag kommer röras om. Men troligen till det bättre!
Även fast jag kommer sakna ihjäl mig efter vissa..

Nu ska jag göra mig klar för färd.
Kanske ta lite före bilder på barret, alltid kul att jämföra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0