Knä-update

Nu har jag slutat tycka synd om mig själv. Efter en lugn dag har mitt knä slutat smärta!
Men det vart ändå ingen träning, känns bättre att vänta en dag så att man inte förstör något.
Så imorgon bitti blir det svettning, ska bli skönt!

Förutom slappande idag så kom Helena förbi på en snabb visit, en kopp kaffe och en choklad-cookie.
Vi är bra på att ta vara på tiden, en halvtimma kvalitetstid!

Sen kom Rob hem och vi åt lite middag.
Serverades ungspannkaka idag.

Våran plan för kvällen va att myspysa lite framför vårat favvo tidsfördriv "halv 8 hos mig".
Så eftersom mitt knä va bättre tänkte vi ta en promenad till ICA för att köpa lite Ramlösa&Cola.
Smarta vi fick för oss att vi skulle gena genom skogen som visade sig förvandlats till en isbana, men vi kämpade på och tog myr-steg för att inte halka. Väl vid slutet av stigen tänkte jag vara smart och gå lite på sidan om för att undvika en vurpa men SJÄLVKLART så gick jag rakt igenom en halvfrusen vattenpöl. s u c k!
Helt dränkt om fossingarna fick vi halka hemåt igen för att byta skor.
Vi insåg att våran promenadplan va misslyckad och tog bilen istället.



Men efter regn kommer solsken som man säger... Visst vart slutet på denna Torsdag toppen iaf!

Kommentarer
Postat av: ChaiHome

Hej, tycker du om inredning? Tycker du om de där inredningsdetaljerna som andra saknar? Tycker du om att trivas i ditt hem? Bra - i så fall borde du besöka vår webbshop ChaiHome, nu! Välkommen in, här finns nåt för alla! :) http://www.chaihome.se/

2009-03-21 @ 14:18:41
URL: http://www.chaihome.se/
Postat av: Anonym

ikväll blir de grejjer att skriva på bloggen



I CAN TELLLL

2009-03-22 @ 14:10:05
URL: http://din_personliga_stalker_nr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0