Livstecken!

JA jag lever. Lite för mycket till&me eftersom jag inte hunnit med det här bloggandet på några dagar.
Under dessa dygn har jag hunnit med följande:

  • Shopping runda i storstaden med Syster, i högklackat! Ett tips, prova aldrig det!!
  • Ett mördarpass på gymmet, "Power box". Detta va i torsdags, idag kan jag gå normalt.
  • Jobbat
  • Firat Madeleine som fyllde stort.
  • Utgång med Helena.
  • Gjort en filmvurpa på en isfläck som gav mig mysiga skrubbisar på händerna, aj
  • Schlagerkväll med Linda&Malin
  • Sushimiddag med Rob
  • Förstört min nya almenacka med Aceton
Ja på ett ungefär sådär.

Mycket givande dagar. Speciellt min tur med sis. Det va så soligt och vårigt ute att jag vart tvungen att införskaffa lite vårkollektion.
Nya fina vita converse, en randig bylsig topp, stekheta brillor &blahablaha.
Mycket nöjd!

Nu ska det tittas vidare på beck. Lite pics fixas sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0