Nervös!

Ja herregud. För imorgon är en viktig dag!
Tänker inte avslöja hemlisen än, det får vänta tills. Ja, jag vet hur det gått.
Men nervös, ja gott folk det är jag!

Idag tog jag sovmorgon. Såsade i sängen hela förmiddagen, tokskönt!

Sen tog jag en tripp till Handen för en frukostfika med Syster.
Smoothiemissbrukare som hon är slurpade hon en medans jag unnade mig en mumsig chailatte.
Massa babbel om livet, hon är bra att bubbla med min lillasyster!



Sen lämnade jag av henne i skolan igen för att bege mig till bästa Helena. Köpte med mig lite brunch :)




Sen har jag inte gjort annat än att jobba. Men..

Imorgon är en viktig dag. Så nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du börjar tappa din status,

Brun-natta.blogg.se är inte längre ett förslag....

2009-03-05 @ 20:23:12
URL: http://dinstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0