Snoris

Usch ja.  Jag har sjukat ner mig. Har känt mig hängig hela helgen men igår bröt det ut på riktigt!
Snor, hosta, halsont, rinnande ögon.. En helt vanlig jävla förkylning alltså!
Eller Akut viral nasopharyngit som är det vetenskapliga namnet på denna plåga..
Om jag använder den termen kanske folk tycker mer synd om mig?!

Hur som. Har jobbat hela helgen så det har inte händ sådär jättemycket..
I fredags hann jag med en fika hos Millan,och efter jobbet vart det lite plockmat och myspys med älskling.



Lördagen vart det för ovanlighetens skull lite jobb, n o t !
Och på kvällen middag hemma hos min fina familj.
Bjöds på galet god lax med nötter och mums på och någon citron/potatis/oliv mix till.
Gott va det iaf!
& som den svensson familj vi är bänkade vi oss självklart framför säsongstarten av Robinson :)

Vart även överraskad av min fina med en bukett rosor. Han vet vad som gör mig glad, min bästa!



Och idag blir det besök av min fina syster. Hon har lovat att tycka synd om mig!
Vi ska glo på en chick-flick rulle och mumsa lite grönsaker och dipp..
Åså ska jag gnälla en massa..

Stackars stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0