Störande

verkligen!
Nu känner jag mig snäppet bättre än igår efter en halvdan natts sömn.
Men istället har mina smaklökar/luktsinne tagit semester.. kul!

Gjorde mig en kopp vaniljte som vanligtvis brukar dofta rätt bra, men inte idag.
Jag kände verkligen ingenting, och det smakade likadant. En kopp varmvatten, blä!

Jag och sis hade årets slappafton igår, härligt värre!
Trots att filmen va rätt kass. Vi såg "step brothers", överdriven och rekomenderas inte.
Vi båda somna innan filmen va slut, det säger väl allt?!
Däremot kan jag verkligen rekomendera den smarriga chokladen vi åt igår, marabou premium dark pistachio.. mumma!



Det är bra att ha en syster.
Tur för mig som har världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0