Sverigeväder

Nu är jag trött på sverige och snö.
Ena stunden tror man att det ska bli vår villket slutar med snö?!
Nununu vill jag slänga in vinterjackan i förrådet!!

Hur som, gårdagen vart lugn.
Jag dog nästan av tristess men ska man bli frisk så ska man.
Känner mig bra idag, förrutom snorig snok och slemhosta.

Jag lyckas alltid få en såndär dagisbarnsnornäsa när jag blir förkyld.
Sådär röd och torr ni vet.
Så jag körde en hitler-lookalike med idomin. Det gjorde susen!



Helena tittade förbi igår och tyckte lite synd om mig.
Hon hade med sig en tidning och lite läkerol, sjukgåvor är lite av våran grej :)
Vi bakade lite smarriga chokladrutor och drack lite kaffe sen va det dags för henne att bege sig mot jobbet.



Idag ska jag tvätta, ska faktiskt sätta igång nu direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0