Utvilad

Ja gud så skönt jag sussat inatt, i våran nya stora fina säng! Rob fixade och donade så hans gamla arbetsgivare körde hem sängen från IKEA igår.
Självklart hittade vi lite andra prylar där också, svårt att inte göra det... Med oss hem fick vi lite nya kuddfodral, underlakan, kort till min fotoram som jag ska ta tag i nu, och en massa ljus såklart (!)
Ljus och IKEA är ju typ samma sak?! :)



Rob är värd 42 pluspoäng för att han tvättade bilen igår!
Så nu är pärlan lite finare. Trots att den redan är skitig igen pga detta skitväder!!



Hann även med en liten kopp med Helena innan IKEA igår, hon är mitt uppåtpiller.
Den bästa av de bästa!

Juste ja, igår hade ju "ballar av stål" premiär på kanal fem.
HA HA HA, sjukt kul! Jag bara älskar den typen av program!
Till det proppade vi i oss lite mangosorbet, som kan vara det godaste jag vet!

Nu, dags för gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0