Vänta Vänta Vänta..

är vad jag sysslar med. Sen så ska jag släppa bomben till allmänheten, när jag vet lite mer :)

Jag har inte hunnit med det här med bloggandet, seriöst har jag haft fullt upp med annat..
Men nu blir det lite bättring!

Idag har jag städat klart här hemma. puh.
Rensa.Plocka.Dammsuga.Damma.Diska.Skura
Vilket projekt det vart. Jag och Rob har även rensat ur våra garderober. Jag har kastat massor, gett bort lite mer och strukturerat lite där inne i röran. Så nu kan jag verkligen handla med gott samvete, för det får plats. SÅ skönt, duktiga jag,

Förrutom städning har jag vart förbi ICA och pantat massa flaskor, tråkigt men skönt när det är gjort.
Träffade min favorit-kotte som va bäst och hjälpte mig med mina luffarsysslor :)
Passade även på att inhandla middag för kvällen. Blir lite pepparbiff med klyftpotatis kantarellsås och fetaostsallad.
Och lite fredagsmys med pepparotost och kex. Ska snart iväg till jobbet sen blir det bara hemmakväll med älsk!

Update imorgon.. Jag ska göra mitt bästa iaf :)

Kommentarer
Postat av: Empa

Alltså, avslöja din hemlis :D

2009-03-15 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0