Vårkänsla

i hela kroppen, solen verkligen skiner ute och jag är på topp!

Ska snart iväg och gymma lite, ska bli skönt då jag slappade rätt bra förra veckan.

Har precis beställt en ny almanacka på www.personligalmanacka.se en sjukt söt en knåpade jag ihop och den trillar ner i min brevlåda i veckan. Min nuvarande vart ju lite förstörd efter en utekväll med läckande aceton i väskan.

Helgen som passerat har vart kanon.

Fredagen bjöd ju som sagt på jobb men efter hade jag och älsk mysafton med god mat och aa mys.
Min karl hade även med sig lite champange hem för att fira..
fira att JAG FICK JOBBET :)
Det är vad jag suttit och oroat mig för på sista tiden. Så sjukt kul ska det bli.
Först är det en månads utbildning som startar redan 30:e mars, längtarlängtar!


(jag vet, vi måste köpa champangeglas)

Lördagen ägnades åt Schlager-final-kväll hemma hos mig.
En hel drös underbara (Millan,Moa,Neo,Lisen,Helena,Amanda,Celie) kom hem till mig och vi proppade i oss massa gott och lekte jury.



Jag tyckte att vem som helst kunde vunnit, förutom den där operamuppen som gjorde det. Sjukt sämst!!
Amanda fuskade i vårat protokoll och gav ovanstående muppen full pott och va sjukt nöjd över att hon hade rätt.
Man kan verkligen se lyckan i hennes ögon när hon firar vinsten, eller hur?! HAHA



Igår va de jobb och lite utskällning från chefen då han vart sur för att jag inte hade lust att jobba över en halvtimma GRATIS när Robin stod och väntade och hans familj väntade på oss hemma med middag. Ska bli så underbart skönt att byta jobb!!

Robs mamma hade gjort kanongoda laxbiffar med persiljemos och sparris. Efter middagen åkte vi hem till Anton och glodde på beck sen vart det hem och sussa.

Förhoppningsvis ska vi iväg och köpa ny säng idag, om vi får tag i någon med skåpbil vill säga, pappa hade fullt upp med jobb. Ovanligt, nej!

Kommentarer
Postat av: Empa

Grattis! Vad är det för jobb? Tell me more =)

2009-03-16 @ 13:08:57
URL: http://enempasliv.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis grattis grattis!!!!!

2009-03-16 @ 20:04:24
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0