15 minuter

sen är den här livslåånga veckan äntligen slut! Jag är en liten lyckos-ärta och är ledig imorgon vilket betyder låånghelg :)

Här spelas just nu lite julmusik, vilket för mina tankar helt otippat till julafton!

Längtar faktiskt, trots att det kommer bli lite halvsnåla julklappar pga flytten..
Fast äh, det är vi som är fattiga så det blir ju mest synd om de andra som kommer få gamla trosor i julklapp..
Själv ska jag önska mig allt till nya lyan :)

Nä skämt&sido, i år firar vi hemma hos Robs föräldrar där även hans bror+flickvän skall infinna sig.
Känner på mig att det kommer bli jättemysigt!

Sötaste Helena kom förbi men en chokladkalender så jag kommer även få ha en mysig nedräkning till självaste dopparedan, men som jag predikade om i förra inlägget så ska jag koncetrera mig på nuet..

Så kör lite nedräkninga alá julkalender på minuterna till min långhelg..

tio minuter tio sekunder..
tio minuter elva sekunder..
tio minuter tolv sekunder..
tio minuter tretton sekunder....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0